Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 11 januari 2017

Inspirationsdags för CCK...
Temat på vår utmaning på FB är "något nytt" och vi i dt gänget har även fått direktivet att det får inte vara fyrkantigt....
Detta med inte fyrkantigt är inget man behöver följa för att delta i utmaningen på fb.
Glöm inte bort att det även pågår en tävling i CCK bloggen...

Så här blev mitt kort...


Det nya är diggisen och bandet och som ni ser så är kortet inte fyrkantigt... haha
Diggisen heter "Lily" och ingår i ett set med 4 diggisar som du hittar här.
Målat har jag med mina copics och listan kommer här under...

Copics:
E0000,000,00,01,95,04,R20,22
YR24,E17,37,29
Y000,06,35,38
YG0000,11

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha nu en fortsatt skön vecka så avslutar jag med länkarna...

Länkar:

2 kommentarer:

  1. Gorgeous card. Love the image! Thank you for sharing it with us at Polkadoodles Digi Choosday. Jane P. DT xx

    SvaraRadera