Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

fredag 16 februari 2018

Idag visar vi lite mer från Julia Spiris nya målarbok
Boken heter "Whimsical Wonders"  och i den boken finns det 3 bilder som bara kommer att finnas i boken.
Den första var "Prinsessan på ärten" som jag har visat tidigare och de andra 2 heter "The Princess in a castle" och "Abigail".
Vi i new release teamet har fått förmånen att måla dom alla 3... Tusen tack Julia.

Så här blev mitt kort med "Abigail"...


Målat har jag med mina copics och pan pastell


Visst är hon underbar...

Mitt andra kort är med "The princess in a castle" och så här blev det kortet...


Visst är hon också underbar....


Målandet på denna har jag visat innan på FB men nu har hon fått ett kort med.
Denna har jag också målat med mina copics.

Hoppas att ni blir lite målarsugna och tar en titt på målarboken.
Länk till boken hittar ni under länkar.

Ha en underbar helg

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:


Länkar:


2 kommentarer:

  1. Gorgeous cards. Lovely colors.
    Thanks for playing with us at Creative Knockouts. Good luck!!
    Michelle (DT)

    SvaraRadera